sylt, aa det är gott =)

 HAHA koutsläppet kickade ass! dock så var det den mest pms-igaste dagen i mitt liv tror
jag...det var trist ^ ^
=)
 i ladugården.. hästen passade in!! jaaay! han styrde hela stälelt skulle man kunna säga =) varför ta den LÅNGA kön och hämta mjölk och bullar om man kan ta den korta?! det var hans fråga =) han är rolig!
(min flerfärgade lånade regnjacka är kanske inte den mest snygga men den gula luvan gjorde susen :D)

 stående sked eller vad man nu kallar det verkar mysigt iaf =) hihi...

 det här är ÄKTA kärlek :D

 grejen är den.. häng vid särsta !!

Nu ska jag se NCSI!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajssara

2008-05-19 @ 23:58:28
Postat av: Bertåkevarg

Hej din gamla basut! HAH fan va klock med koutsläpp. Saknar dig min lilla klutt! NATT på dig

2008-05-19 @ 23:58:45
Postat av: chippen i dippen!<3

hahaha tokmysig blogg ^^ stående sked kickar ass! man ska kramas mycket, då mår man bra! grejen är den...att det är de små turerna som är dealen! statoildagen in my heart!

2008-05-20 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback