skötsamma tjejer hamnar i himlen resten "fuck you"

Jag har funderat på en sak.. mycket och länge !!
När man har druckit apelsinjuice och sen ska borsta tänderna smakar det inte illa,
men om man borstar tänderna innan man dricker juice så smakar det gammal skurhink..
WHY?!
borde det inte bli samma effekt? :S

Idag fyller Chippen år, min granne men jag kan ju knappast kalla henne grannen eftersom hon kallar mig det...
:D
Its your birfday, we gon parthey like its your birfday !!
JAAAAAAAAAAY!!
I helgen blir det åka båt på de sju (1) haven.. haha.. fira annas birfday och se på massa pojkar
massa pojkar !!!
me Like me Like,
kick ass om det hade funnits en nöjd gubbe här! :D

hejdå!


Kommentarer
Postat av: hoda

- haha men aufan.

Postat av: foeva twentywan!

aaaw jag blev så fint uppvaktad på min birfday! ^^ presenterna var verkligen over the top min vän! weeiioo!!

2008-05-30 @ 09:04:32
Postat av: Anna E. K. W.

uppdaterar du bloggen är du gölli ;)

2008-06-02 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback