pre-annas-birthday!

nu sitter jag uppe hos grannen chippen =)
hon har pre-birthdayfirande idag, för imorron är hon så jäkla busy.. hon är alltid busy!
skäller på mig gör hon också.. över sina teckningar..
tutt-teckningar.. hon ritar bara snusk! synd på en sån talang! HAHA
nu skriker hon på fredrik att han minsann får klättra upp för tre våningar med en ros i munnen..
typiskt chippen på nåt vis förstår ni :D

anna jansson är ute på promenad med ERIK! sheeepus!
den där anna hon har bollar i luften hon!

nu ska jag fika! jag är så nöjd så nöjd så!

hejdå!


Kommentarer
Postat av: härdetärjagsomärannagemigpresenterochmat!

hahaha rolikt rolikt sara =P Jag märkte inte ens att du satt där och plickade! fett diskret liksom! jag ska bygga en spaljé som fredrik kan klättra omkring på! Du får komma förbi sen och pussa på hamstrarna muuuihihih jag ska kalla båda för sara! Hästen och anns kom förbi sen med blommor och ståt! shit pomfritt, fett ttrevligt liksom!

2008-05-29 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback