Grejen är den...

...hur blev jag såhär full?!?!
sjukt kul att det tydligen är min standardkommentar... =/

MIN BIL KROSSAS INOM KORT!!
jag vill att min bil ska vara hel och ren och fin!
det är sorgligt, den har tagit mig fram i fyra år... och det känns som ett snörpligt slut!

  RIP min finfina bil :'(

Flurran kickar ass! anna, anna, mange, thompa and so on också! =)
sjukt kul kväll måste jag säga!

 erik aka. hästen, aka. bössan, aka. badbollen you name it har byggt trall på min balkong =) jag är fett nöjd!!! 

Har klippt mig idag =) jag är fett nöjd! Madde kan sina grejer!!! Kick ass!

skulle diska men jag fick besök istället! med glass i hand.. hur tackar man nej till det och går och diskar istället?!
NEJ skulle inte tro att det finns nåt som slår besök och glass! inte i min bok iaf!
YES!

skulle behöva en snabb pause i mitt liv... bara en kort så att jag har tid att göra sånt jag aldrig har tid med :S
eller så är det bara att gilla läget och rappa på med allt =)
vilket som skulle man kunna säga.. haha

snart kommer snurpan hem för sommaren! känns som om hon är mitt sommarbarn HAHA
eller så är det så att jag är hennes sommarbarn..? jag vet inte så noga längre helt ärligt
HAHA!
Kick ass!

snart ska jag på kryssning med =) mormor plus hela släkten! JAAAY! =)

nu ska jag kicka ass i mina drömmars land!
YES, det ska jag!

Hejhej hej hejhejhej hej hej hej hej hejhejhej hej

       

Kommentarer
Postat av: sommarbarn

vi är som två sommarbarn båda två. ingenstans att placera oss hehe! Bossens bil är till salu för 130 k nu om du är intresserad.PÖSSS PÅ DÄ

2008-05-14 @ 20:46:43
Postat av: jag petar mig omedvetet i ansiktet hela tiden

hahahah Du är en sommarsnäcka!! och Ida är en akutsnäcka :O själv är jag en dammig paniksnäcka och anna jansson är en viiilkettåågskavitaaaasnäcka!! ^^ hoho alla mina favoritsnäckor i en och samma sandlåda! tjooo!! fett bra blogg, för lite bilder på mig dock! HEJDÅ!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback