Common sense tingles.

 idag har jag Sandra och Anna haft skalaarbete i skolan.. så vi har gjort ett "sudd" av papp dubbelt så stort och ett "sudd" 4 gånger så stort! jag är fett stolt över resultatet =) vi är så duktiga så duktiga!!! HAHA

Namnet Kajsa kom jag osökt att tänka på nu, det är kul.. :S

 jag och Chippen har en bajsklutt i våran trapp!
haha... nej men vadå har ens katter eller hundar bajsat i trappen så kan man väl vara så god och ta bort det!?
Vanligt jäkla hyfs fan!
humpf!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: aboooo!!

haha viär bäst!! anonyma lappar in my heart!
sjukt snygga sudd btw...jag önskar att det var jag som hade gjort dem :(

2008-05-20 @ 18:53:02
Postat av: Skalan

Nu försår jag äntligen allt om skala! Tack för det pedagogiska visuella hjälpmedlet. TACK.

Din evigt tacksamma läsare.

Postat av: sjuksköterka Bullen

Don efter person.. bajs till bajs!

2008-05-20 @ 22:01:33
Postat av: totte

det här går ju raka vägen in i bloggen! =)

2008-05-20 @ 22:20:40
URL: http://torsten.blogg.se
Postat av: bajsklutten i trappan

okej jag ligger väl å mögglar var jag vill.. UPPFATTAT!!

2008-05-20 @ 23:03:29
Postat av: nr18

åååååh uppdatera bloggen i åååår!!
fett seg jämt!

2008-05-22 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback