Tripod in my heart!

Björn du kickar ass! =)
Dumt att vi bokade biljetter idag...
typiskt oss, hur blev det med Winnerbäck förra november? =/

Xena warrior princess ROCKS kanal 3 just nu... what to say?
var jag inte typ tio sist det gick på tv?!

Staden var ett vimmel av klatchigt folk idag... DUMT att jag var det =S

Köpte iaf loss på ett par stövlar idag (inte såna man har när det regnar men jag kikade dock på en galonregnjacka men när jag sen sträckte mig efter den med mina inbillade barnfingrar med låtsaschoklad på
så hejdade jag mig... jag tänkte att NEJ sara nu får det vara nog för idag!!
Men dock senare stod jag iaf i kön på Åhlens och köpte en dunderbra
nagelklippare och en nagelfil...
Har jag inte sånt?!
Blir så fruktansvärt trött på mig själv ibland.. =S)
Plus en jeanskjol och en finfin väska för endast 149 kronor på INDISKA...
Nu tänker alla ni min gigantiskt stora publik på den här bloggen att det är en slags batiktygväska men
ICKE! Den är i läder =)

Dumt att gå och lägga sig!! klockan är ju bara kvart över natt...

Imorron är jag ledig!
DET kickar ass! as we say at tallkotten...

(btw så har jag rippat min rubrik från Jenssen och hon skulle dunka mig "gul OCH blå" om jag inte refererade till att hon äger uttrycket "Bullit in my heart" så varsågod Anna Jenssen!)

Nu ska jag ner i sängen och försöka knäcka lite kryss!

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej

 
Anna!! sluta sneaka dig in på mina EGOkort ffs!!! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha stört bra EGOkoooort! Jag tänker iaf tro att du har köpt en batikväska! batik in my heart!! batik batik batik batik batik batik! nu ska jag till jobbet och det kickar INTE ass idag! bajs hej då!

2008-03-25 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback