Somewhere over the rainbow!

Sitter jag här YET again!

Jag vill ha MAT! lite lunch hade faktiskt inte skadat!
=) GE MIG, ME WANTS IT!

Fattar inte hur jag kan vara så trött, trött ända in i själen!
skulle behöva en paus från mig själv känns det som... är det bara jag som ledsnar på att vara med mig själv 24/7?!
(iof vem skulle ledsna på MIG utom jag?!?!)
=)

nej nu bara svamlas det här bara för att slippa plugga en liten dag till,
imorgon smäller det! BOOM BOOM BOOM (i want you in my room, to spend the night together, together in my room)

Jag vet inte vad det är med mig just nu men fort någon säger nåt så kommer jag osökt att tänka på låtar med de orden i sig =O känns flummigt och väldigt estetiskt! haha.. JAG, Estetisk?!

Nej nej nej!

We will, we will, rock YOU!

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

skithuve!!!

2008-03-27 @ 19:05:09
Postat av: Anonym

att du fortfarande var igång här det visste jag inte.. Många gammla minnen borde bli nya! JUST DET!

Hade gott stumpan!

2008-03-27 @ 22:11:49
Postat av: Anonym

att du fortfarande var igång här det visste jag inte.. Många gammla minnen borde bli nya! JUST DET!

Hade gott stumpan!

2008-03-27 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback