Dumt att ge mig!

Take forever!
Varför ska potatis vara så hårdkokta? dumt att ge mig färdig potatis...

Dumt att vara glad i två dagar i rad!! Jag gjorde absolut ingenting för att humöret skulle svänga...
Jag är alltid oskyldig! jag skulle aldrig skapa oordning!
Dumt att det finns en nöjd gubbe... :(
Känns ändå rätt fint att vara så betydelsefull! =)

 Anna släpp mig! hon ska alltid ta på mig :O
måste ha nåt med min underbara doft att göra..! :P

 dumt att Jenssen ever är med och posar :(

 Fredrik är en hejjare på att bugga mina vänner!!
(Det är jag med Btw) :P

 De tvinga mig att sitta i fram :( STÖRIGT!

Wrap it up.. here it goes!!

hej hej hej hej hej hej!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaahahah KICKASSKICKASSKICKASSKICKASS!!!! skicka bilderna till mig!!...annars!!:O

2008-03-18 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback