Dumt att bara ge mig!!

Påsken... Påsken har varit... ja jag vet inte om det ens finns ord till att beskriva den här påsken!
"sara det är nog bara våran påsk som varit bra i år" =)
Du har så rätt så rätt!!
Kick ass att sno mina ord...

Sitter just nu och pluggar inför tentan på fredag :S
(eller inte just NU men jag har bara en liten rast)
Den kommer ju att gå fint.. INTE!
Dumt att börja plugga i tid? tidsoptimist Javisst!

Nu började Anna skrika "DUUUMT!!!" på msn! hon har min rygg mot skolan! Dumt att ge mig kunskapen jag behöver!
=)
Man kan som inte få allt!

Igår var en trevlig kväll.. TUR! Roadtrip!
13 och ½ varv i en rondell... Det var kul! =)
Jag tror alla blev en aningen vimmelkantiga..
Haha.. Dumt att den som kör, kör ut ur rondellen!
önskar att jag hade en bild att visa upp!

dumdidum!
Nu sitter jag bara och tjyvhåller på mitt inlägg för Anna W är så hetsig!
NÖJD GUBBE!
WÄÄÄhhhh... Köttbulle!

hej hej hej hej hejhejehjehejehjehjehjehjehjehjehje

Kommentarer
Postat av: BÄSTA CHIPPEN I VÄRLDEN!!!

Vafan Sara!! Du kan ju inte sitta och hålla på bloggen!!! DUMT SÄGER JAG!! DUMT!!
13 ½ varv i rondellen kickar ass btw!!
KICKAAAAASS!!! AAAAAAAAAAAAiiiiigh!!!

2008-03-25 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback