And she said...

..keep on dreamin!

Ännu en dag i min revy har gått förbi (åå här står du å här står jag.. lala) Fick Maxpoäng på en uppg. idag! dumt att det finns en nöjd gubbe här.. =(

Fredriks 22års dag blev great! Jag är väldigt nöjd (och jag vet att Anna J och Anna W är det...)
Fjorton pojkar/män/hunkar, you name it! där var de och vi njöt och vi njöt!
finns det en himmel så ska den vara så...
fylld som fredagen var... HAHA! då skulle jag lägga benen på ryggen diiirekt!
TRO MIG eller tro mig inte men TRO MIG!

Surcitroner är fett lame!
Lustigt hur man bara kan stänga av... Om man nu kan det, fanns det ens nåt att stänga av då?

I helgen blir det ROADTRIP!!
"tänk på det !!" som anna w hade uttryckt det! =)
Eskilstuna ska äga! Hah!
Fast innan det så ska Caroline firas... det ska bli vinare efter vinare! 
HAHA!
skratt rakt upp iögat!

 

                                                        

                      

Ser vi ett mönster här? eller va?
HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback