vad vore livet utan lite rulebending?

Grejen är den... Åland in my heart!
Det var den semestern som kommer rädda mig inför sista slutklämmen i skolan!
TRO MIG !

jag tycker absolut att ni ska in och kolla bilderna hos
www.lechipp.blogg.se 
plus att hon säkert behöver lite fler läsare.. moahaha..
stört kul var det iaf och jag skulle aldrig byta bort lördagen som var mot allt i världen!
en hel buss grabbar och jag och anna, kan det som bli mycket bättre?! =)
(kanske om Jenssen hade boardat med oss då, det skulle va det då)

Det är tisdag idag och jag pluggar inför tentan på torsdag, har pluggat flera dagar men tycker ändå att inget sitter.. sånt där random stuff det kan jag hålla i minner men FAN inte om jag MÅSTE kunna nåt!
Lustigt, inte sant?! tsss..

karlar, är gräset grönare på andra sidan?
jag har länge undrat och jag tror jag har svart på vitt alltså..
men men
vad vore en regel om man inte fick bryta den?!

nu ska jag plugga!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Klara

lycka till med plugget!

Postat av: Sanna

Rösta gärna på finast bild i min blogg :)

2008-06-03 @ 14:11:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback