vad är en svordom?

Vad är en svordom för mig?
jag vet fan inte men jag antar att det som låter just hårt i rätt sammanhang är en svordom.. eller betoningen på ord spelar också roll.. anywho ORKA analysera!
skit, helvete, jävla, jäkla, idiot, nörd, asswipe, fitta, hora, kuk, fuck, sug, balle, sabla, jädra, jädrans, djävla, nedrans, förbaskad, fördömd, SKRÄP !!
SKRÄP är just vad det är! hur många svordomar finns det ens?
jag har aldrig varit så benägen att räkna de som jag är just nu..
Jag är fly förbannad, tragiskt!
Det är som en våg av raseri.. jag måste nog börja kanalisera min ilska
:S

Idag kom det en tidning stor som ett hus seglandes i mitt arma huvud, Robban ska få för den niten
undrar vad min hämnd ska bli.. jag gnuggar händerna i ren jävulskapsrackartygsdjävulskap..
Jag vill göra en bra hämnd som han inte väntar sig.. hmm..
dock inte för jävligt för det var ju ändock inte meningen att kasta tidningen i huvudet på mig..
vill bara att det ska vara nåt bus.. (haha, BUS vem använder ordet bus?)

Jag är den "sanna troupern" haha.. om jag visste vad det var så kanske det skulle kunna va kul..
vad är en sann trouper?
beats me!

nu ska jag nog börja kamma luggen litegranna... eller nåt ditåt..

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: annabanafofanagoana aaanna!

haha vilket mörkt blogginlägg! du är en sann svordomstrouuuper! =P

2008-06-30 @ 09:32:59
Postat av: Syster

du kanske borde lägga in ett par biip här och var i detta inlägg. Haha! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback