Posten!!!

Det var ett evinnerligt tjat !!
jag har bloggtorka som chippen så fint benämner det..
Känns som om jag inte har nån lust med nåt :S lustigt!
Börjat jobba på posten, det HAR jag! =)
jag trivs som fisken i vattnet.. lagom svårt och lagom Kul..

Posten in my heart! <3

midsommar snart då.. det blir inget mora i år och det känns lustigt..
Konstigt!
jag ska jobba på Lasses och Carolas bröllop och det ska bli kul men det är ändå nåt som saknas
när man inte får midsommar i Mora.. det är som mysigast där då!
Men det är bara att ta igen det nästa år :P

 Anna och jag en sen natt på McDonalds.. det var massa poliser där men de strunta vi i! vi är EGO!!

 Släkten var på kryssning! det var underhållande :D

 Jag har färgat Eriks hår blont! Jag kan det där med färg! Japp det kan jag !!

Håll till godo med det här inlägget så ska jag knalla vidare!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: bössan

fixa lite bilder sen bröllopet och glöm inte matchen imorrn?=)

2008-06-23 @ 23:04:54
Postat av: bulls

ryck upp dig din gamle postnisse!! haha.. delar du ut så mycket brav att du inte hinner med att uppdatera bloggen. du är ju heelt värdelös!! ikväll är det morden i midsomer.. tjohoo!!!

Postat av: gaahhahahah

Blääääääääääääääääääääääääääääääääää...........

2008-06-26 @ 13:07:23
URL: http://blä.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback