Bring Sally up!

Vad gör jag ens uppe?
Varför lyssnar jag ens på Annas uppmaningar?!
Det är ett ovanligt fenomen mina vänner =P

Idag har varit en bra dag..
ida ringde med sin underbara stämma och väckte mig halv nio! <---OBS
Sen skulle jag vila mellan kvart i tio till tio.. men ICKE!
Edvin ringde och drog mig ur min dvala med sin dagliga morgondos.. mycket trevligt!
sen irra jag runt i min lägenhet fast jag visste att jag borde sitta still och plugga som en duktig student hade gjort..men ICKE! =)
Sen tänkte jag att ÄHH det där... så drog jag till skolan.. (varför blir det "ksolan" när jag ska skriva skolan?)

Jag blev bjuden på en tur ikväll IGEN!  =)

tvättat har jag gjort ikväll iaf!! var inte det nåt att hänga eller?
Btw. så sitter jag faktiskt bara här för att mitt nyduschade hår ska torka =)

Tänk på detta!

"You can buy your hair if it won't grow
You can fix your nose if he says so
You can buy all the make up
That man can make
But if you can't look inside you
Find out who am I too
Be in the position to make me feel
So damn unpretty
I'll make you feel unpretty too"

Jag är så jäkla snygg det är det!
Är det OK att man tycker det?
I think so! =)

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback