Jag förstod inte riktigt vad han menade..

Svårtolkat
Varför beständigt
ska upplevas
Utöver det vanliga
existerar inom,
inom allt
Kräver ett svar

Vad finns egentligen.. Hade ett underligt samtal med en vän i fredags, vi kanske hade druckit ett par glas vin för mycket.. Han kom med förslaget att allt bara existerar i folks huvud.. Att han inte stod mitt framför mig egentligen utan han fanns bara som impulser till min hjärna.. Jag förstod inte riktigt vad han menade.. Jag är nog för dum för mitt eget bästa, endel saker är jag faktiskt ganska glad över att jag inte förstår eller tänker på, man lever ju som bara en gång här i livet och borde man då inte tänka på nåt roligt istället för krångligt? jag vet helt ärligt inte..
Vi snackade även om att om man såras av hur någon beter sig illa eller säger nåt dumt till en, så är det den som tar illa upp, som har problem.. eller det var mest Han som pratade om detta,
återigen så stod jag mest och försökte förstå vad han pratade om
Han menade alltså att den som reagerade på vad den andra gjorde eller sa var den som hade problem, medan jag propsade på att den som nu sa eller gjorde dessa saker för att såra hade det ursprungliga problemet..
Tillslut satte jag P för den här diskussionen för den gick djupare än jag kunde dyka..

Annars så var fredagen mysig.. Ida åker till Botswana idag!
Kusligt, rysligt men ändock så fasligt spännande för henne, hon är så duktig och modig min vän Ida!

Nu ska jag sova på saker och ting!

Godnatt Sverige!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: schluto

SÖT du är! Mkt saker snurrar i dit huvud. vi borde dela med oss med vännen. Någon dag när vi har en massa tid. DU Å JAG KLUTTEN

2008-08-12 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback