Kulan och snärtan

Häromdagen var jag på "beachen" (särsta) här i Knivsta och badade med Fredrik och Martin, vi ligger helt fredligt och solar i den stekande värmen (i världens myrstack visar det sig, det var Martin som valt platsen så vad hade man väntat sig...)
en väldigt intressant konversation utspelar sig, ca EN decimeter bakom mitt huvud, där en tjej (som troligtvis är från Märsta och tror att hon åkt utanför hennes fina område och åkt till det slummiga Knivsta, slum som slum liksom! same shit different names!) hon kastar iaf en slags amerikans fotboll mellan henne själv och en udda kille som är en kille som tycker väldigt mycket om sig själv.. Det visar sig att han köpt denna bollen i USA, tydligen har det hänt en massa spännande saker i USA enligt honom men det är en annan historia... Anyhow så utspelar sig endel av konversationen såhär:

Han: Jag kallade ju mig för kulan förut, det vet du väl?!
Hon: Ja just det.. hihihihi.....
Han: I USA så kom jag på ett bättre smeknamn..
Hon: GUD va kul!
Han: Bullit, det är mer tryck i det!! HAHA
Hon: Coolt! hihihi...

Hon verkar vääldigt impad och han står och spänner sig mer än värst! Jag var förfärad över situationen och drog med grabbarna ner och doppade mig.. mina skavsår i öronen har iaf börjat läka nu! Jag är glad! =) Men vemfan hittar på ett smeknamn på sigsjälv?!?! det var inte som om han var ironisk överhuvudtaget! det var på fullaste allvar!
Ojojoj.. jag tror jag avlider!

nu ska jag vila inför kvällen med Ida och crewet!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: abooooo

HAHAHAHA!!!



kulan liksom...pfffft!

sjukt kul



2008-08-04 @ 09:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback