..så gör den bara mig tröttare och mer less!

Ikväll är en halvdålig kväll.. när jag tänker på det närmare så suger den :S
Jag försökte njuta av Sex and the city men det gick inte, vad är problemet, det fick mig bara att känna mig mer uttråkad! Hur är det ens möjligt? :O
Jag är absolut inte gjord för att vara ledig. Allt jag väntar på jämt är att få vara ledig men sen när jag väl är det så blir stillheten för påträngande och istället för att göra mig pigg så gör den bara mig tröttare och mer less!
När fan ska man bli nöjd?

Hur kan några små ord, en vinkling i rösten på en annan människa få en att reagera så mycket? Hur vet man att det blev dålig stämning utan att behöva uttala den? Känner man då den andra eller är det då man ska springa för att man aldrig kommer lära känna den? Jag har så svårt att tyda signaler, är det ens några signaler? Jag är bara förvirrad! HELA tiden!

Men det är ju kul att man har semester! KUL! Kul att man kan ta sig nånstans med sin fina budget, kul att man inte ens har råd att fantisera ihop en resa för tom det kostar ju ffs pengar, typ! Man hinner ju få ångest för alla pengar man gör av med innan man ens fantiserat ihop det man vill köpa! I hates moneys! I HATES!!

Tänkte på en scen ur SATC där Carrie och Aidan blir ihop igen andra gången.. när Aidan kommer och kastar sten på Carries fönster och de båda springer mot dörren, där båda två vet att allt de vill är att få vara i varandras armar, och när de väl möts så säger de inget utan bara känner varandras inre, jag vet inte men jag tror det är Kärlek! Pff.. Kärlek! I HATES KÄRLEK!

Godnatt!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback