Korv, massvis med Korv!



Knatte (Anna Jansson) och Fnatte (Anna Westring) låg och kurade i sängen innan vi skulle sova! sjukt rolig bild haha.. den är inte alls arrangerad!! de hamnade bara i samma ställning =) Tjatte (Jag) låg i min säng och pratade med en av de typ hela natten =) de fick sova i omgångar!! typ.. Det var en hysterisk Moraresa tripod gav sig ut på! det mesta handlade om mat KORV! jag älskar korv, i alla dess former.. Korv med bröd, korv i skivor, kokt korv, grillad korv, korv på mackan etc etc! jag tror jag ska ta ett uppehåll från korven ett tag!! En välbehövlig paus..




 

Jag hittade en stor björn på Orsa björnpark! under hela vistelsen i mora regnade det förutom under den tiden vi var inne på parken :O diirket när vi skulle gå genom grindarna för att komma till bilen så fortsatte det att spöregna!! helt otroligt.. Skräpiga tyskar som gapar och skrikar gillas inte! överallt och ingenstans, skrämde bort alla fina björnar ut i skogarna!! SKRÄP!



Jag skulle visa min mest rädda min (eller nåt) det misslyckades och istället ser jag ut som ett frak.. kanske skulle sättaas i bur och visas runt på diverse ställen... Anna och Anna skulle kunna få vara mina skötare! haha..

God natt Sverige!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: peter andré I wanna get close to you! BA!M

hahahahahahaha!!

så jäkla bra min !!

2008-08-26 @ 08:15:02
Postat av: aboooo!!

okej jag evt inte om mitt inlägg kom med, så jag skriver ett nytt...

AAAAAAAAAHAHAHAHA den där minen är så klock!!!

fett rädd...eller nåt... liksom :O

2008-08-26 @ 08:19:15
Postat av: walla vafan abo abibti lilililililililiiii

yees...båda mina comments kom med, score anna!

2008-08-26 @ 08:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback