Bullseye

Jag tackar GUD för att regnar idag!! då slipper jag gå ut och gå som jag hade tänkt det.. eller så är det en lame ursäkt för att slippa. Finns ju faktiskt inget dåligt väder bara dåliga kläder. pff!!
Jag såg SATCfilmen igår eller inatt om jag ska vara ärlig! den har verkligen allt. Humor, sorg, lycka.. jag kan inte beskriva hur den påverkar mig! :)

Annars är det OS som gäller och snart ska jag ta tag i disken och micron. Grejen är den att jag hade tänkt att lätta ur sängen vid 8.00 imorse men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig.. 14.00 lämnade jag den sköna sängen.. även fast E ringde typ tusen gånger för att försöka få mig att gå upp så gick det inte.. jag Fattar inte vad som tagit åt mig.. förslappad helt enkelt! :S

Såg en bra dokumentär på femman om överviktiga.. En tjej pratade om alla ursäkter hon använt för att rättfärdiga att inte ta tag i det.. jag kände mig som en darttavla medan hon sulade pilar på mig! BULLSEYE, everytime! Jag trodde jag var ensam...

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen för i hvete uppdatera nån gång då!!

2008-09-08 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback