tss... :S

And then, and then, and then, and then, and then...
=)

Jag är ledig imorgon! pjhuu..DET är fett nice!
Fast jag har en massa som måste göras faktiskt :S
måste städa och packa inför moraresan... Det ska bli så mysigt att träffa pappa och syster och
alla andra people!! =)
Hoppas det blir en nöjd resa med mycket god mat och trevliga upplevelser!
NEJ, men vad kul alla ska ha här hemma då! =(
"När katten är borta dansar råttorna på bordet" som man brukar säga
=(
KUL!
tss...

Anyhow så ska jag nog ta mig i kragen och lägga mig tillrätta nu =/

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej !!

Kommentarer
Postat av: Syster

Sara du vet ju att det inte finns någon som är så cool att umgås med som din syster.. haha!! ;)
men när kommer du egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback