Lärarinna Javisst!

HAH!!!
Ganska säker man är när man kan tygla 22 kids =)
(egentligen ingen koll om de verkligen var 22 men still :S)
haha...
MMm.. så kan det gå när sara är lärare!
YES!
sickt kul iaf att känna att man hör hemma nånstans, det är det här jag vill göra!
Känns knäppt att skriva det, har aldrig varit så säker på något tidigar =O

Sara: Det är mycket spring i benen idag?!
Barnet: Ja det är lite lustigt att när man kommer in så är de det men
när man kommer ut så är de precis stilla!!!
(säger detta med en tsk! av uppriktig förvåning!)
Haha.. jag trodde jag skulle dö av skratt.. men jag höll mig från att få en fnissattack!
Mycket annat galet kul som kom ur dessa små munnar idag och igår =)
Tänk vad man får tillbaka av att vara lärare.. allt man behöver göra är att vara där och ge de något och göra och då får man kramar och en massa klockrena kommentarer! det är så värt det!

En annan kul grej...
Barn 2: sara kan inte du vara våran riktiga lärare jämt?!
sara: (EGOBOOST) haha.. men ni har ju en sån bra lärare redan.
Barn 2: Nej asså hon är faktiskt inte så bra!!!
HAHA!!!

Nej nu ledsna jag!
Måste plugga klart!

Hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: swinky

Va sött! du får ringa å berätta allt sen! pöss

2008-04-09 @ 22:00:28
Postat av: Kalas-Anna

Du pratar för lite om mig i dina bloggar...skärpning granni

2008-04-10 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback