Im coming up!

Måndag, alla dessa jäkla måndagar!
Helgen har varit great, det har hänt mycket men ändå ingenting...
fredagen slutade med att jag däckade i soffan, vaknade ilsken som ett bi och hastade över till sängen
och utropade order om att de skulle låsa när de gick och sen kasta ner nyckeln i brevinkastet..
haha.. dumt att säga åt alla att gå hem :D ganska kul!

Lördagen började med att Hästen stod och kastade kottar omkring sig..
så jag barmhärtade mig över honom och lät honom komma in i stugan!
sen utflykt, vi två plus Anna jenssen..
el system och sen mat och sen fotboll i solen
sen sov jag en stund sen kom Hästen Anna J och edvin hem till mig och kastade sig över mina sanning och konsekvenskort.. Det var.. KUL!
slibbigt men mättande :P

ähh TOKdyng på lördagskvällningen iaf! uff jag ska sluta dricka sprit.. efter valborg :P
Egentligen så är det skitsamma om man är fett full.. jag är ju aldrig otrevlig, vad jag vet :D
orkar som inte riktigt bry mig nåt vidare just nu!

Jag är TRÖTT!
Jag behöver Sommarlov!
NU!
Tack!

Btw!
var hos syster förra helgen ju,, några bilder coming up!

                                

Kommentarer
Postat av: Syster

hello kanske skulle du ta å skriva ett par ord i din sketna blogg! HaHaHa............! Jag vill sola & bada & dricka pina colada!

2008-05-07 @ 00:15:14
Postat av: Bullen =)

SkitZaril uppdatera nångång då innan jag ruggar.. brrr.. Swinky ruggar redan!

Postat av: Syster

Latten var helt sjukt god! Slurposlurp!!!!
Jag är som en enda stor chockladpralin.. hihihihih.. Kanske borde du komma och hälsa på mig så kan du få en smaskig latte..
Slö tittar på sex and the city, Big är på väg till Paris precis och nu gör dom slut.. jäkla skithuve han är alltså!
Hur som haver idag ska jag å erik cykla ner på mora när han vaknar. Vi ska fika ute i solen och ha det bra.. Ahh.. ska bli väldans skönt!
Oj nu blidde detta lilla meddelande helt plötsligt väldigt långt! Ha en bra dag nu systeryster! kram!

2008-05-09 @ 09:37:16
URL: http://bullintheeye.blogg.se
Postat av: grejen är den!

kan du inte komma upp en sväng med de där handskarna...mmmh...

2008-05-09 @ 11:49:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback