Det var min födelsedag och allt!

Så sant som det är sagt... 23 år.. är man nåt visare? såklart! haha..
20 april startade och sen sa det bara tjopp så var MIN dag slut...
men brickan med frukosten kickade ass iaf!!! plus att Chippen, Greken, Walle, Gurkan, David och Edvin sjöng så fint för mig =)
Men jag tyckte det var snålt med kramar dock! HAHA...
MORA! Kickar ass iaf!
ska nog skaffa mig en eldstad i min lilla etta så jag får elda hela tiden!
inget går upp mot en brasa som avger 28 graders värme i en stuga.. =)
Jag skulle upp i 30 grader men då tjatade alla att vi måste åka =( så jag var tvungen att nöja mig med 28!
SHAME!
Skandal!

Idag så tvättar jag lite och hänger kläderna ute i solen! inget går upp mot doften av vår i kläderna =)
ska skapa lite ordning i oredan också..

Nu ska jag sjappa och panta mina fyra kassar emd pantflaskor! det ni!

Hej hej hej hej hej hej hej!!!


Kommentarer
Postat av: Torsten

men shit alltså..

2008-04-22 @ 20:47:27
Postat av: Anonym

hallå förstår du... =)

Postat av: ids

fan va gammal du är din tant! Fan sara vi lär juh ha vår 25 års fest ihop!!! OJ nä just det du fyller ett år tidigare än mig!

2008-04-23 @ 10:02:21
Postat av: obevakadkärrtjuv

aaaa fett gammal granni! du borde sticka fösledagspresenten i näven på bössan nästa gång han kommer förbi så han gör lite ORDENTLIG nytta...bygga trall kan väl vem som helst liksom!

2008-04-23 @ 17:06:47
URL: http://annajanssonsCPkuddevilkettågskavita
Postat av: Torsten

ahhaa.. kanske en liten snabbuppdatering snart?? Börjar lessna riktigt rejält på din blogg.. tjockhuve!

2008-04-23 @ 19:03:14
URL: http://torsten.blogg.se
Postat av: Farbror Blå

uhuhhh.. vadan göra en dam som du en kväll som denna hära? Vad sägs om en liten dejtilidejt?

2008-04-23 @ 23:33:07
URL: http://farbrorblå.blogg.se
Postat av: mr Trött

fan va trött!

2008-04-28 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback