"Öppnar kiosken snart?"

Så.. nu har skolan satt fart! Känns som att jag är på en motorväg där alla kör 110 och jag ligger i 30! Helt galet fort går det!! Fast börjar få lite grepp om saker och ting.. =) hoppas jag! Imorron ska jag på utflykt med matsäck och trevligt sällskap! =) hoppas det blir skönt väder!

Martin har lämnat mig (och alla andra) och flytt till Spanien! Lära sig spanska.. det kan han väl lära sig här!! =) haha nejdå.. Han har lovat att komma hem till mig när han är klar.. hehe..
Har Gurkan som stand in! hehe..

Har ringt och klagat på en massa saker i min lägenhet så nu ska en
kille komma i veckan och laga allt!
Och bäst av allt är att jag troligtvis kommer få en ny spis!
YEAH!

Såg "Wild Hogs" igår med Anna (som sov) den var sjukt rolig! =)

NU har jag fått hicka med! Fyyy.. Fan va störigt!

Nej nu ska jag fortsätta plugga!

Btw.. snart öppnar kiosken!!! =P

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: snurpan

jaså jaså på det viset alltså! ny spis säger du..

2007-09-17 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback