Hon vet hon!

Så.. ännu en dag har passerat!
Jobbat som en myra alltså.. nio timmar! Inte så dumt va?! Eller så är det det!
=)

Har tänkt på en sak.. Varför är det så att man vågar gå på sånt som är
dödsdömt men inte på det som det finns en
chans på?? Jag blir tokig! på mig själv alltså.. Varför är jag så dum? Satsa Sara!
Ähh.. Det ordnar sig.. hehe..

Fredrik och Moa var här och kika på sista Beck filmen som har kommit ut, mycket trevligt måste jag säga!
Så kom David, Tommy och Sonny på en liten visit! och det var ju en surprise utan dess
like.
Toksurra allihop i mun på varandra och sen gick de hem så nu sitter jag här och har ångest för egentligen
skulle jag behöva gå och lägga mig men det är
så obotat tråkigt! Jag vill bara ha lite kärlek! spelar inte så stor roll vart ifrån det kommer
bara det är äkta!
=)

Jag ska väl ta mig i kragen nu och studsa in på toan och borsta gaddarna förstår jag och sen packa in mig själv under täcket och hoppas att jag drömmer om ett liv med lite glamour i!

"I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal.
Myself and I"

Fergie hon vet hon!

Godnatt mi friendos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback