"picknick"


Hej Hej! =)
Skolan har börjat på riktigt! Jag är en stressad människa! phu.. Hinner inte med nåt..
Önskar att skolan var lätt men det är det inte!
Är så trött så trött.. Vill bara sova!

Känns så himla bra i skolan! Mina klasskompisar är så härliga! =)
De är galna skånskar, kungsörer och norrlänningar! och så jag från lilla Uppsala..
Vilken salig blandning!
=)
Det är roligt som fan men jobbigt!

Det är svårt att kombinera skolan, jobbet och kompisarna! Hoppas alla har tålamod med mig =)

Imorron ska jag "picknick" haha.. får se hur det slutar.. =D

hejhej hejhejhejhejhej hejhej hej hejhejhej hej hej hejhej hej hej hej


Kommentarer
Postat av: Zahra

finaste Sara! vad roligt att hitta dej här :)
hoppas allt är väl med dej, sakna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback