uppdatering



Då var det dags att förtälja hur det ligger till igen..

Midsommar har passerat och den var sjukt kul! =) tack vare att Carro kom upp till mig i Mora och rassla runt med mig där.. haha.. hon kom upp på torsdan och åkte hem på söndan. Vi hann med både det ena och det andra.. =) liten minisläktträff, resa majstång och krogen och grabbar.. ni förstår säkert vad som hände om ni känner oss.. hehe.. nej så farligt var det inte! jag lovar..

annars så jobbar jag bara på lördag och sen har jag semester i två veckor.. har inte riktigt planerat vad som ska hända men det visar sig väl.. hoppas nåt roligt händer iaf..

På tisdag åker Delia till USA i hela tre veckor.. fyfan kommer bli tungt! fattar inte att två människor kan vara så sjukt lika.. haha.. hon är störtskön precis som mig =) .. nej men vi ses ju när hon kommer hem.. men hon ska iaf maila mig hela tiden för att rapportera vad som händer där borta.. lär väl få göra detsamma..

Fredrik är hos mig nu och vi kollar på en jean claude van damme film.. pissdålig så jag bloggar istället.. =) han är sååå gooo,,, =)

ähh ses!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha vi är roliga du och jag! =)

Postat av: Caroline

haha vi är roliga du Och jag haha =)

2007-07-07 @ 10:59:17
URL: http://caaroline85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback