SaraSaraSara

Jag orkar inte blogga idag egentligen men det är ändå reklampaus på Tv nu.. =) Kollar på CSI massa reruns går ju nu sent på kvällen.. så here I am!!

Idag har jag namnsdag 19e Juli.. minns det bara för att en tjej som jag såg upp till när jag var liten sa att hon och jag hade namnsdag samma dag - 19e Juli.. ganska ballt att jag kommer ihåg det.. =) dessa minnen! igen!

Jag har hängt med Snurpan idag igen =) gick runt hela Knivsta och glassa i dess glans.. Knivsta är så vackert.. hehe.. eller nåt!

Morsan och Moster Ida Rikard och Fredrik var här och fikade med en cup of Java och morotsstavar och gurkstavar med dipp idag också.. så nu har jag diskat och städat efter att de varit här.. blir nästan knäpp på mitt eget kontrollbehov.. =) Allt måste vara på sin plats.. knepigt värre.. Kan inte rå för det! Men det är mkt trevligt när folk är och hälsar på.. Me like it..

Hoppas det blir fint väder imorron.. då kanske man kan få lite fredagskänsla! =) Håller tummarna!
Ska försöka komma i säng snart så jag orkar upp och tvätta imorron!

nej nu är det dags för CSI igen.. måste ha min odelade uppmärksamhet.. =)

Jag saknar min pappa! men fort han ringer har jag inte tid att surra med han! Varför är det så??


Hejdå Hejdå Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Zaril

Jag hade lite problem med att lägga upp det här inlägget igår så jag gjorde det idag istället.. Förrvirrande jag vet! =)

2007-07-20 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback