Sammhällstjänst/Krig/Klokt

Nu gråter jag!!

För jag skrev minnsan om hela mitt liv nyss och en massa fyndiga saker och när jag tryckte förhandsvisa så försvann hela skiten! Jag ska fan inte hålla på med såna här saker alltså.. det är orättvist!! Snyyyyyft...

men iaf så handlade inlägget om att jag har hjälpt Fredrik möblera om och städa hans lägenhet och att det blev skitbra! jag kallade dagens blogg för samhällstjänst så var jag jättefyndig med det ordet i min text men inte fan kommer jag ihåg hur det gick nu!! jag blir så less.. såna här saker kan få mig att bryta ihop liksom..
Jag kan tänka mig att jag skulle bli galen ifall min lägenhet brann  upp.. ungefär samma känsla som jag tror jag skulle ha då har jag nu... typ som foton och sånt kan man ju inte köpa eller ersätta eller minnas, på samma sätt minns man inte texter som man skrivit eller saker man sagt.. så himla tråkigt liksom!!

Men anyways så lagade jag makaroner och korv till lunch idag.. halvfabrikat tänker ni nu men vafan ska jag stoppa korven först eller? och göra min egen pasta! i sånt fall skulle jag ju inte ha tid med allt annat jag ska göra.. "OKEJ Sara lägg ner.. sluta vara så arg" säger jag åt mig själv!! psyyk.. HAHA..

jag haer sorterat tvätten inför imorron iaf.. ska nämligen prova på maskinerna där och se hur det går.. Jag gillar ju att tvätta så det ska nog gå bra iaf! =) bara inget skiter sig och eller att jag försover mig.. det vore ju en mardröm..

Jag är på god väg att skriva mer än i förra bloggen som försvann nu!

Lyssnar på Emilia nu.. den påminner mig om tiden som passerat.. jag får flashbacks.. minns när den kom ut.. 1998 liksom.. helt galet vad tiden går fort! det är liksom nio snart tio år sen.. okej där överdrev jag om att det är tio år sen men iaf.. =) lägga till och dra ifrån!! hehe..

"I can see the first leaves falling
It's all so yellow and nice
It's so very cold outside
Like the way I'm feeling inside"

Kloka ord mina vänner!

min syster ringde förut och sa att hon minsann var på väg hem och att hon skulle ringa då men inte har hon ringt inte.. Balle! tööönt!! =)

Anyways så kommer Carro hit på lördag och dricker mimosa på min balkong och imorron ska jag tvätta och igår var jag på grillkväll hos Magnus.. Trevligt.. Än en gång blev det bättre än mina förväntningar! =) Nice..

får väl se vad som händer övrig tid..

Fick precis ett mail från Delia! Hon hade det bra nu när hon var framme i USA men resan dit hade varit förjävlig.. alla säkerhetskontroller blev hon stoppad i och hennes båda plan var försenade.. ojoj.. det är inte lätt att vara Delia nu inte =).. men jaja..

Nu ska jag kika på film jag hyrde från Statoil.. Ida och Rikard hade nog hyrt Paris Hiltons nya film för den var minsann slut nu när jag skulle hyra den =) hehe..

Nej nu ringde Anna..

hejdå hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback