Sammhällstjänst

Jag har slitit som ett djur idag.. ojoj..

Ähh börja dagen med att snooza ett par timmar (jag har fortfarande sem.) sen gick jag upp, kolla på Oprah och sen laga jag lite krubb.. maks and korv.. mkt smarrigt och en massa ketchup.. riktig kokerska är man.. haha.. halvfabrikat är fint det.. men helt ärligt.. vadå ska jag stoppa korv?! ALDRIG..!! (fick en syn om att folk skulle stirra stint på mig och säga att halvfabrikat är minsann inte rätt väg här i livet, därför gick jag i försvarsposition =) haha.. livlig fantasi har man iaf..)

Anyways så ringde Fredrik och sa att han var på väg hem (Gud vad jag tjatar om Fredrik..haha..) så då börja jag knata bort till han för att hjälpa honom få ordning på sin lägenhet och jag menar det var inte som att det var EN dammråtta och ett par jeans på golvet.. =) Det var minsann minst tolv jeans, 40 tröjor, kepsar och en sanetär olägenhet av damm och smuts och matrester! haha.. innan jag skulle hamna i den sitsen så skulle jag behöva bryta alla ben i kroppen.. men vadå han är ju ungkarl..! Då känns det ändå rätt OK.. =) Jag tar han i försvar hör ni det? hehe.. Det vart jäkligt bra iaf.. blev riktigt fint och genom en ommöblering så blev det en helt annan lägenhet.. =) Jag vart sjukt trött, sliten och svettig iaf.. det var min samhällstjänst iaf! =)

Vi ska åka på shoppingspree på IKEA vid nästa lön och shoppa på honom kuddar och bord och massa andra bra saker.. jag blir så glad när andra får fint hos sig.. HIHI..

Nej men annars så ska jag tvätta imorron och sen ska jag nog jaga runt med dammsugarn lite imorron.. jag kan fan inte slappna av.. jag säger alltid att jag bara ska vara hemma en hel dag och kika på film men jag vet fan inte hur man gör.. vad gör man på ledig tid? och hur fan kan man lära sig att slappna av?? jag blir tokig!!

Var och grillade igår hos Mange med Ida och Rikard och en massa människor.. mot förväntan så var det ganska trevligt.. Hade räknat med att det skulle bli dassigt... Men som sagt så blev det trevligt.. Störigt av mig och ha en sån inställning men jag antar att det är därför jag oftast har roligt.. bara för att jag inte förväntar mig att det ska bli guld och gröna skogar.. på så vis så blir man ju iaf inte besviken.. Nu när jag tänker efter så är jag så med människor också.. tankeställning!!

Nu ringde min syster.. Hon är så knäpp!! Balle! HAHA..

På lördag blir det Mimosa på min balkong med Carro!! =) 

Undrar om Snurpan och Rikard hyrde Paris Hilton på statoil för den var slut när jag kom dit.. så jag fick hyra en annan =( stööörigt... Bara för att Rikard äääälskar såna filmer!! HAHAAHAHAAHA... Jag är så förbannat rolig.. =)

Just nu lyssnar jag på Emilia!! Can it get any better??!! HAHA..

"I can see the first leaves falling
It's all so yellow and nice
It's so very cold outside
Like the way I'm feeling inside"

Kloka ord är början på en bra dag!!

Ähh... slitsamt slitsamt!!

Vinkivink!!


Kommentarer
Postat av: snurpan

kan du sluta lägga upp äckliga bilder på mig din *** så länge klutten ser fin ut! fyy dig

2007-08-15 @ 11:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback