min kaotiska dag!!

nu så.. sitter jag här och ska beskriva min icke händelserika dag!

dagen började med att jag blev väckt av min kusin Stina vid halv elva och hon var redan redo att sätta sig i bilen och köra tillbaka till ESkilstuna efter en hård helg =) Jag har absolut inte ett dugg hört hur duschen har varit på, hårfön och att hon har ränt runt i lgheten.. helt galet.. skulle kunna sova igenom en orkan som gör att taket lyfter!

Anyhow så gick jag upp till dörren och kramades hejdå och sen sprang jag tillbaka till sängen och drog täcket över huvudet! sov till (jag skäms) halv tre.. oj oj oj.. men så tänkte jag efter lite ångest i en halvtimma att vafan jag har faktiskt semester!! =)

men iaf så tankade jag in en del skivor in i min dator.. så att jag kunde lägga in de på min mp3.. sånt där som man aldrig orkar böka med annars..sen kom anna in på msn och surrade lite med mig ahh och fredrik också.. så samlades vi vid min bil så åkte vi ner till ICA i mjukisar och med trötta ögon och handlade lite överlevnadskost.. typ mjölk och bröd och yoghurt.. så hänkade fredass med mig hem (och nu stirrar han på mig som en katt måste nog klia han bakom örat =) nejdå) så lagade jag köttfärssås med spagetti.. och så har jag diskatr efter helgens matintag..

jävlar vilken dag alltså.. vad är klockan?? ahh 21.00.

Vart tokfull i lördags iaf.. var hos min kusin Erik och hans tjej Anna som fyllde år.. de andra grillade men jag är så rutinerad att jag hade med mig rostbiff och potatissallad.. mkt.. trevligt.. händelserik om inte annat!! usch Jag ska verkligen aldrig mer dricka så att jag måste gå och gå och gå en timma innan jag ens kan lägga mig ner för jag är så tankad.. ojoj.. sen ringde jag run t till en massa folk tydligen.. förlåååt!!  minns inte ens vad jag surrat om men jag har iaf pratat med alla på festen iaf.. kan tänka mig hur det lät...
"Jag tyyycker om dig schååå myyycket.. hick.. jag lååååvar!!" ellerr nåt liknande..

förhoppningsvis har jag fixat så att Calle ska komma och borra ett par hål så att jag kan få upp mina hyllor på mina väggar.. håller tummarna...

Annars så är jag ganska dassig!!!

  Utekväll med Anna och Ida för nån helg sen... kom hem vid 4.00 och sen jaga jag och Anna hem och åt frukost.. haha.. sen i säng vid 5.00....


  Hejdå hejdå... vinkivink...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback