min helg som vart!

Fredag natt kom jag isäng 4.00 för att jag var chaufför åt Ida Rikard Magnus och Karin.. mkt trevligt.. satt hemma hos Snurpan och de andra drack öl och jag cola.. sen åkte vi Ford in till stan och gick på pitchards eller vad det hette..

Sen skjutsade jag hem alla förutom Rikard så hämta han och Jag Ols och hans polare på ARN.. de kom hem från Bulgarien.. men det hade tydligen vart ganska dassigt... men anyways så åkte vi hem.. och jag dök ner i min säng.. Och sov och sov och sov sen vakna jag och åkte in till Uppsala för att hämta Carro och köpa champagne apelsinjuice och mat.. =) mimosa.. =)

Sen åkte vi till mamma hon och jag för att måla hennes naglar.. sen åkte vi hem och satt och drack och drack och drack.. knäppte tyvärr inga kort.. glömde det!! typiskt mig..

Sen kom Fredrik och Gurkan och hälsa på.. så blev jag och Carro hungriga så då åkte vi till Eddie på Statoil och åt korv med mos.. sen åkte vi hem igen och då börja bgrabbarna dricka också.. men fredrik blev bara trött. sen kom David och sen klicka vi runt på YouTube hela kvällen =P ..

Sen idag käkade jag och Carro Thaimat.. smarrigt som fan.. och sen kika vi på Tv sen åkte vi till IKEA och sen skjutsade jag hem henne.. sen har jag åkt runt med Mammsen och moster och haft lite sightseen.. Jepp thats about it..

   fint det blev i hallen va???

  visst var klockan fin??!!

Puss hej hej..


Kommentarer
Postat av: stjöna stjärten

kön du e som skriver blogg, men min stjärt är könare...

Postat av: Caroline

Det vart jättefint sara! pusspåre

2007-07-16 @ 13:44:46
URL: http://caaroline85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback