"Man var ju glad den stunden"

Haha ser precis på American Idol och Jack Black dök upp och sjöng en Seal låt.. haha.. Han är galen!!

Idag var första jobbdagen efter semestern och det var tungt!! Jag menar det verkligen, stod och gäspade hela tiden.. stackars Jakob.. såg vad jag hade ätit till frukost hela tiden =)
Men annars var det ganska trevligt att vara tillbaka på Rocks.. hehe.. Men det är nog bara för att jag vet att jag bara har en månad kvar att jobba där.. sen ska Sara bli plugghäst! =) Jag måste ju verkligen satsa nu för att bli en så bra lärare som möjligt!! Vill ju vara bäst.. Jakob har gett mig många fina råd inför skolstarten..

1. "Se till att lära känna normalt folk" - Jag är väl inte dum?? haha..
2. "Se till att hamna med såna som är seriösa med sitt studerande, inte med de som festar bäst, Sara!" -       Ooops..Jag vart lite träffad där men jag ska göra mitt bästa för att hamna med plugghästarna.. =)
3. "Se till att verkligen gå iväg hemifrån för att plugga för är du hemma så blir inget gjort...Allt  är viktigare än pluggandet just vid det tillfället.." - Okej.. Jag ska bli seriös.. Pinkyswear! =)
4. "Häng med redan från början med böcker och på föreläsningar.. För du kommer aldrig orka komma ikapp!!" -      Jag är rädd nu!! ='( hehe..

Snart flyttar Snurpan in här! i Nån vecka.. Det ska bli så trevligt!! =)

Nej nu ska jag se på lite Tv sen ska jag gå i säng! =)

Natti Natti!

   Utgången i helgen fanns det visst bildbevis på!! Hahaha.. Anna och Anna! hehe..Och så jag..

   Ja man är ju lycklig den stunden iaf!! Haha...Efter Kottas studentskiva! Jag åkte rutchkana på Carros gård.. Syns ju att man har barnasinnet kvar iaf..Hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir så lyclig varje gång jag läser denna blogg

2007-07-24 @ 23:54:33
Postat av: Caroline

Haha har du en beundrare?! =) ska ida flytta in hos dig? trevligt..ring mig när du slutar idag..puss och kram carro

Postat av: Anonym

du suuger eller duger eller vad var det jag tänkte.. du är gullig!! och snäll.. och har en puma till syster.. haha..

2007-08-19 @ 13:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback