D-day

Igår var dagen jag kom in på Lärarlinjen!!! =) på mitt förstahandsval.. jag är såå sjukt nöjd! Jag ska börja en ny Era i mitt liv... vill någon med? hehe..
Detta firades med att åka med Snurpan till Karin och bada all damp ur kroppen.. jag ville bara skrika av lycka.. Ni vet som Ronja Rövardotter skriker sitt vårskrik.. precis så.. men vadå folk kanske skulle tycka jag var galen då och det vill man ju inte.. =) så det vart bara ett töntigt skrik när jag doppa min underbara kropp i vattnet som var iiiiskallt.. efter att vi hade dampat klart så drog vi tillbaka till Knivsta och köpte varsin firarpizza!! har ni tagit en sån nån gång? Det smakar tusen gånger bättre än vanligt.. Fast iof hade nog surströmming smakat gott också i det lyckruset... hehe..

 Karin Sara Ida

När vi hade ätit klart satt vi och diskutera en massa minnen.. från barndomens glansdagar! hehe.. Bara någon hjälper en att minnas en bit så börjar man genast att simma vidare i tankarna och så sitter man där djupt försjunken i en massa trevligheter.. och det är såna minnen man inte kan förklara för andra.. bara en massa flashbacks som kommer.. fragment av saker och ting.. som man knappt förstår själv.. och ibland kommer den där känslan man hade Då tillbaka.. Det är häftigt! =) 

Idag har jag verkligen bara sovit.. sov till två.. sen gick jag upp hämtade Ida åkte till ICA och kom hem och laga kött med pommes och bea sen slockna vi i varsin ända av soffan!! =) låg och tryna.. i två och en halv timma! Fattar inte hur jag kan vara så trött!! heelt galet.. måste ta mig ur den här sömngrejjen innan veckan som kommer för då börjar jag jobba igen.. Jaja..

Nej nu ska jag glida vidare in i Tv:n!

Hehe.. 

Hejhejhej!  

Kommentarer
Postat av: Caroline

grattis grattis babe! KISS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback