"Call Me Irresponsible"

Varför är det så att man alltid springer på folk man inte vill träffa och inte såna man verkligen önskar att man träffade hela tiden? Det är iaf alltid så för mig.. Det kanske är för att man tänker på det för mkt som det aldrig händer.. Som Mr.J har jag inte sett på flera månader.. Vart har Han tagit vägen?? Blir knäpp på det här..

Var iaf och hade shoppingspree med mamma och Moster och Kusin idag.. Värsta släktträffen.. =)
Var in på jobbet och hälsade på också.. Nästan så att jag längtar tillbaka =) Bara för att jag vet att jag ska börja plugga..
Hämtade ut min klocka som har varit på reparation också.. betala inte en spänn för det och det var ju ovanligt annars måste man ju betala överpris för allt som man måste göra.. Extra pålägg på priset helst bara för att det är jag... Handlade (eller OK jag fick de av mamma) Korgar att ha på hatthyllan i hallen.. blev sjukt bra! är så säker på att shoppa pryttlar alltså.. =)

 Imorron hoppas jag på att det blir en Tight utgång.. Med brudarna från kvarteret! Hehe..

Nej undrar om man ska brassa på lite käk så man slipper vara hungrig.. Haha.. ungefär som om jag skulle va utan.. Nej!

Lyssnar just på Michael Bublés nya skiva "Call me irresponsible" Sjukt bra tips på skön Sommar-mys-grill-skiva!

Nej!! Här blir det inga barn gjorda!

   Absolute Hunk! Anyone??

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha det är vi som är dom absoluta hunkarna, eller vad kallar man brudar? hmm..jag vet intye riktigt. men superheta slampor får duga för stunden :) puss påre

2007-07-22 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback