Sometimes you Do get lucky!

Sicken tur jag hade idag.. Calle (min underbara chef) lät mig gå hem hela 3 timmar tidigare från jobbet idag =) jag vart tvärlycklig!! så idag jobbade jag fem timmar! Han jobbade alltså från öppning till stängning! Helt galet vad glad jag blev! Men det var ju inte för inte egentligen.. ställer ju alltid upp på honom.. ibland börjar jag faktiskt tro på mänskligheten igen! =) men bara för en stund..

Var på middag hos mammsen käkade grillat med potatis ugn och med min favoritbeasås! hon är snäll hon.. inte konstigt med en sån underbar dotter iof.. hehe.. åkte runt socken också med min pärla.. Det är så mysigt att åka runt i bilen och kika på allt som hänt i naturen och eftersom jag är av naturen nyfiken så vill jag ju gärna snoka runt lite också =P haha... men anyways så var det trevligt...

Nu är jag ledig i två dagar så då ska jag städa och tvätta och försöka slappna av och umgås lite.. men troligtvis har ingen tid med mig eftersom alla normala människor jobbar i veckorna.. =( men men snart blir det ändring på det! =)

Nu fryser jag om fötterna..borde nog stänga fönstret.. det är ju faktiskt höst nu! =/

Undrar om jag ska sätta igång Gilmore Girls första säsong nu och slökolla lite.. men jag blir ju som besatt då och måste sträckkolla.. dilemma!

Jaja.. anyhow liksom!

Tjarå!

 Kolla in snurpan i bakgrunden! hahahahhahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback