Så tokigt det kan bli!

Lathetens dag för Sara är då snart officiellt över.. inte gjort mkt nyttigt idag inte.. sett snart tre filmer, gjort iordning potatis fiskpinnar ärtor till matlåda imorron.. =) ätit köttfärssås och spagetti till både lunch och middag idag eftersom jag lagade så mycket igår haha.. Ska man så ska man! hehe..

sen var jag ut till Roger och försökte fixa mitt helljus på bilen men det gick inte så jag fick pallra mig hem igen utan helljus.. måste visst köpa ett nytt relä.. vad nu det är för nåt dumt! ORKA!! alltid är det nåt..

Lets see.. vad är det för datum idag måntro? 21a aug.. då är det alltså..hmm.. 9 dagar kvar tills jag börjar skolan!

Haha.. Ida frågade om jag fått några papper från Uppsala Universitet idag och jag sa sanningsenligt JA men att jag inte läst de än för att jag blir så nervös då... de ligger bara i sina kuvert och väntar =D men var tvungen att skumläsa lite ifall, som Ida sa, ifall om att datumet jag ska börja på blivit ändrat eller om nollningen börjar tidigare.. men det stog inget om det vad jag kunde se...
Vi får väl se om jag har missat nåt när jag kommer dit.. =)

Nej nu ska jag se klart på Bullerbyn..hehe..

Tjarå!

    Skotersemester/PImpelsemester/Fryssemester i Grövelsjön! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

fan vad snygg du var då! haha

Postat av: itta

fan vad du är het. jag vill äta dig. eat you all up!

2007-08-28 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback