It is what it is..

Det var ett tag sen sist, Miss Sara är tillbaka 07.. haha.. jag har lyssnat för mycket på Petter! =) han är så hunkig!

Sitter och flippar runt på Tvn och på datorn samtidigt, vilken nedrans tid att jag föddes till kvinna! hehe.. Har vart i Mora en sväng och festat loss med släkten.. måste säga att den äldre generationen är så grymt rolig att festa med.. =P Anna och jag ska fixa kräftskiva nästa år så att vi får ännu en anledning att festa loss.. fysatan va kul det ska bli..
Men det tråkiga med den helgen som var är att jag blivit förkyld som fan!! flippar ur på att jag har lock för öronen och att näsan rinner.. jag som trodde jag bara var bakis i två dagar med pannknack och lite tajt i bihålerna men icke.. det var en släng av förkylnings-sjukan! typiskt, alltid är det nåt!

Idag var det 30 år sen Kungen av pop/rock/country/blues dog! Elvis Presley! helt galet att man kan vara död men ändå leva vidare! Det vill jag också!! =)

Annars är det tomt så tomt i min lilla lägenhet för att snurpan inte är här.. hon har retirerat ner till Skåneland! Så pissigt tråkigt så att jag inte ens finner ord till att beskriva hur dassigt det är!! =( KOOOOM HIIIIIT!!!

Har rensat i mina papper och satt in de i pärmar idag iaf..så lite har jag haft att göra förutom att jobba..

nej undrar om jag ska krypa till korset och gå i säng! ska ju ändå upp tidigt och öppna upp butiken imorron! ja så får det bli!

You're in mofu!!

Herrå!!




Kommentarer
Postat av: Caroline

vad söt du var på bilden :9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback