Idiot Boyfriend.

Fan va dassigt det är när folk lägger upp låttexter i sina bloggar och nu kan jag sålla in mig i det facket.. fyfan va skämmigt.. trodde jag var bättre än alla ni andra men jag hade SÅ fel.. pinsamt Sara! Shame on me..

Det ska aldrig upprepas.. (dock är låten så perfekt så den har egentligen en given plats här redan =).. )

Snurpan ska komma hem i helgen så det kommer att bli en 7jäklarns utgång.. hehe.. ska försöka att inte virra iväg på alla andra håll och kanter och sen undra vart fan jag var hela kvällen.. se ut som ett frågetecken när alla undrar vart man varit.. haha.. hoppas det blir lyckat!

Idag jobbade jag i Svava.. Det var mycket förvirrande och en tumult upplevelse för allt är bakochfram och uppochner... men jag tycker jag klara mig rätt bra ändå.. Fick Sean Kingston plattan av min jobbarkompis så jag är lycklig =D

Anna och Anna har hängt med mig konstant typ sen vi började umgås och det är så jäkla kul! En liten vinkivink till tjejerna.. "Chaaaaaaarliiiiee" Moahaha...

Nej nu hotar Snurp med att  gå och lägga sig om jag inte ger henne uppmärksamhet så det är bara att rätta in sig i ledet och runda av! =)

Smack..
Bang..
Boom!

Peace out beaaatch!
"You think you´re something but you´re not"

Haha

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fuderar på att skriva ett nytt inlägg snart eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback